Назад до Началната страница

Помощ

1. Желая да върна закупена стока. Какви са правата ми и какво трябва да направя?

 

В случай, че не сте доволни от получената поръчка и желаете да върнете продуктите обратно, вие трябва да: изпратите уведомление на office@drugstore.bg за проблемната пратка с възможно най-детайлно описание на проблема и причините за връщането след това. За ваша сметка ще трябва да изпратите продуктите в ненарушен търговски вид на адрес: Драгстор.бг ЕООД , Стара Загора 6000, ул. Петър Парчевич 26,  0878 / 854 888, стойността на продуктите ще ви бъде върната след получаването на пратката от нас и преглед на съдържанието. Предпочитаният от нас метод за връщане на пари към вас е банков превод.

2. Имам проблем с уред, който съм закупил от вас. Валидна ли е гаранцията ми?

Drugstore.bg продава само качествени уреди и устройства, от производители и вносители, които стоят зад качеството на продуктите си. Всяка покупка е придружена от гаранционна карта, в която е упомената отговорността на съответния производител или вносител и съответните сервизи, към които можете да се обърнете.

 

3. Имам проблем с получена поръчка. Какво да направя?

Ваше право е да прегледате пратката ви и чак тогава да потвърдите получаването и/да заплатите наложения платеж.
Ако сте потвърдили и заплатили и след това имате проблем с пратката, молим ви, свържете се с нас на телефон: 0878 / 854 888 /понеделник - петък, 8.00 -17.00/ или на електронна поща office@drugstore.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема, за да можем максимално бързо да реагираме.

 

4. Какви методи на заплащане мога да използвам?

Drugstore.bg може да Ви предложи 4 метода за разплащане:

  • Наложен платеж - плащате при получаване на пратката ви.
  • Плащане през банков превод - Банка: ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА - гр.Стара Загора, BIC: FINVBGSF, IBAN: BG26FINV91501016456644
  • С кредитна / дебитна карта БОРИКА, VISA, MasterCard и Sodexo Gift Pass
5. Имам оплакване от качеството на доставката. Към кого да се обърна?

Ако имате оплакване от който и да е аспект на доставката или работата на куриерската компания, моля, свържете се с нас на телефон 0878 / 854 888 /понеделник - петък, 8.00 -17.00/ или на електронна поща office@drugstore.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема, за да можем максимално бързо да реагираме през ръководството на съответната куриерска компания. 

6. Поръчах преди доста време, но поръчката ми я няма все още. Какво да направя?

Ако поръчката ви се забави, моля, уведомете ни на телефон: 0878 / 854 888 /от понеделник до петък - 8.00 - 17.00/ или на електронна поща office@drugstore.bg. Бъдете точни и ни дайте данни за дата на поръчката, номер на поръчката и съответния проблем. Благодарим Ви предварително.

 

7. За колко време ще си получа поръчката?

Наш основен приоритет са бързите и качествени доставки до всяка точка на България. След приемането на поръчката по телефона, нашите оператори ще ви уведомят за приблизителното време на доставка, което е съобразено с допълнителното време за самата куриерска услуга. Срокът на доставка до избраната от Потребителя крайна дестинация е до 28 работни дни, от деня, в който е направена поръчката.

8. С кои куриери работите?

За своите доставки в България, drugstore.bg използва куриерските услуги на компаниите Европът и Спиди. За доставка с куриер на Европът и Спиди са валидни промоционалните цени и условия, описани при покупка на продукт.
За доставка през всеки друг куриер, по изрично заявеното желание на клиента, той дължи /при получаване/ пълната сума за съответната услуга по ценоразписа на избрания доставчик на услуга.

 

loading...