Назад до Началната страница

Помощ

1. Желая да върна закупена стока. Какви са правата ми и какво трябва да направя?

 

В случай, че не сте доволни от получената поръчка и желаете да върнете продуктите обратно, вие трябва да: изпратите уведомление на office@drugstore.bg за проблемната пратка с възможно най-детайлно описание на проблема и причините за връщането след това. За ваша сметка ще трябва да изпратите продуктите в ненарушен търговски вид на адрес: Драгстор.бг ЕООД , Стара Загора 6000, ул. Петър Парчевич 26,  0878 / 854 888, стойността на продуктите ще ви бъде върната след получаването на пратката от нас и преглед на съдържанието. Предпочитаният от нас метод за връщане на пари към вас е банков превод.

2. Имам проблем с уред, който съм закупил от вас. Валидна ли е гаранцията ми?

Drugstore.bg продава само качествени уреди и устройства, от производители и вносители, които стоят зад качеството на продуктите си. Всяка покупка е придружена от гаранционна карта, в която е упомената отговорността на съответния производител или вносител и съответните сервизи, към които можете да се обърнете.

 

3. Имам проблем с получена поръчка. Какво да направя?

Ваше право е да прегледате пратката ви и чак тогава да потвърдите получаването и/да заплатите наложения платеж.
Ако сте потвърдили и заплатили и след това имате проблем с пратката, молим ви, свържете се с нас на телефон: 0878 / 854 888 /понеделник - петък, 8.00 -17.00/ или на електронна поща office@drugstore.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема, за да можем максимално бързо да реагираме.

 

4. Какви методи на заплащане мога да използвам?

Drugstore.bg може да Ви предложи 4 метода за разплащане:

  • Наложен платеж - плащате при получаване на пратката ви.
  • Плащане през банков превод - Банка: ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА - гр.Стара Загора, BIC: FINVBGSF, IBAN: BG26FINV91501016456644
  • С кредитна / дебитна карта БОРИКА, VISA и MasterCard
  • Отложено/разсрочено плащане с NewPay - Услугата NewPay дава възможност на потребителя да отложи или разсрочи задължението си за плащане на цената на стоките, ползвайки кредитен продукт NewPay.
5. Имам оплакване от качеството на доставката. Към кого да се обърна?

Ако имате оплакване от който и да е аспект на доставката или работата на куриерската компания, моля, свържете се с нас на телефон 0878 / 854 888 /понеделник - петък, 8.00 -17.00/ или на електронна поща office@drugstore.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема, за да можем максимално бързо да реагираме през ръководството на съответната куриерска компания. 

6. Поръчах преди доста време, но поръчката ми я няма все още. Какво да направя?

Ако поръчката ви се забави, моля, уведомете ни на телефон: 0878 / 854 888 /от понеделник до петък - 8.00 - 17.00/ или на електронна поща office@drugstore.bg. Бъдете точни и ни дайте данни за дата на поръчката, номер на поръчката и съответния проблем. Благодарим Ви предварително.

 

7. За колко време ще си получа поръчката?

Наш основен приоритет са бързите и качествени доставки до всяка точка на България. След приемането на поръчката по телефона, нашите оператори ще ви уведомят за приблизителното време на доставка, което е съобразено с допълнителното време за самата куриерска услуга. Срокът на доставка до избраната от Потребителя крайна дестинация е до 28 работни дни, от деня, в който е направена поръчката.

8. С кои куриери работите?

За своите доставки в България, drugstore.bg използва куриерските услуги на компаниите Европът и Спиди. За доставка с куриер на Европът и Спиди са валидни промоционалните цени и условия, описани при покупка на продукт.
За доставка през всеки друг куриер, по изрично заявеното желание на клиента, той дължи /при получаване/ пълната сума за съответната услуга по ценоразписа на избрания доставчик на услуга.

 

loading...