Назад| Начало

Помощ

С кои куриери работите?
За своите доставки в България, drugstore.bg използва куриерските услуги на компанията Европът. За доставка с куриер на Европът са валидни промоционалните цени и условия, описани при покупка на продукт.
За доставка през всеки друг куриер, по изрично заявеното желание на клиента, той дължи /при получаване/ пълната сума за съответната услуга по ценоразписа на избрания доставчик на услуга.

 

За колко време ще си получа поръчката?
Наш основен приоритет са бързите и качествени доставки до всяка точка на България. След приемането на поръчката по телефона, нашите оператори ще ви уведомят за приблизителното време на доставка, което е съобразено с моментната наличност на заявените продукти, както и с допълнителни 24-36 часа за самата куриерска услуга.

 

Поръчах преди доста време, но поръчката ми я няма все още. Какво да направя?
Ако поръчката ви се забави, моля, уведомете ни на телефон: 0878 / 854 888 /от понеделник до петък - 8.00 - 17.00/ или на електронна поща office@drugstore.bg. Бъдете точни и ни дайте данни за дата на поръчката, номер на поръчката и съответния проблем. Благодарим Ви предварително.

 

Имам оплакване от качеството на доставката. Към кого да се обърна?
Ако имате оплакване от който и да е аспект на доставката или работата на куриерската компания, моля, свържете се с нас на телефон 0878 / 854 888 /понеделник - петък, 8.00 -17.00/ или на електронна поща office@drugstore.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема, за да можем максимално бързо да реагираме през ръководството на съответната куриерска компания. 
 

Какви методи на заплащане мога да използвам?
Drugstore.bg може да Ви предложи 3 метода за разплащане:

  • Наложен платеж, плащате при получаване на пратката ви.  
  • Плащане през банков превод - изисква предварителна договорка. 
  • С кредитна/дебитна карта онлайн -плащане през системата за картови разплащания Borica и Транскард - превод от дебитни/кредитни карти с логото на Borica, Visa, Mastercard и Trans.card. Не се изисква предварителна регистрация!

Имам проблем с получена поръчка. Какво да направя?
Ваше право е да прегледате пратката ви и чак тогава да потвърдите получаването и/да заплатите наложения платеж.
Ако сте потвърдили и заплатили и след това имате проблем с пратката, молим ви, свържете се с нас на телефон: 0878 / 854 888 /понеделник - петък, 8.00 -17.00/ или на електронна поща office@drugstore.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема, за да можем максимално бързо да реагираме.
 

Имам проблем с уред, който съм закупил от вас. Валидна ли е гаранцията ми?
Drugstore.bg продава само качествени уреди и устройства, от производители и вносители, които стоят зад качеството на продуктите си. Всяка покупка е придружена от гаранционна карта, в която е упомената отговорността на съответния производител или вносител и съответните сервизи, към които можете да се обърнете.

 

Желая да върна закупена стока. Какви са правата ми и какво трябва да направя?

В случай, че не сте доволни от получената поръчка и желаете да върнете продуктите обратно, вие трябва да: изпратите уведомление на office@drugstore.bg за проблемната пратка с възможно най-детайлно описание на проблема и причините за връщането след това. За ваша сметка ще трябва да изпратите продуктите в ненарушен търговски вид на адрес: Драгстор.бг ЕООД , Стара Загора 6000, ул. Петър Парчевич 26,  0878 / 854 888, стойността на продуктите ще ви бъде върната след получаването на пратката от нас и преглед на съдържанието. Предпочитаният от нас метод за връщане на пари към вас е банков превод.