ОБИЧАЙ СЕБЕ СИ, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ С КОГО СИ - ЕВА-МАРИЯ ЦУРХОРСТ - ЖАНУА 98
Информация
ОБИЧАЙ СЕБЕ СИ, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ С КОГО СИ - ЕВА-МАРИЯ ЦУРХОРСТ - ЖАНУА 98
Книгата "Обичай себе си, без значение с кого си" ще Ви помогне да разберете какво Ви пречи да живеете щастливо с партньора си, как да не попадате в едни и същи капани в отношенията си и защо, докато не обикнете себе си, търсенето на идеалния партньор е безплодно.
Ева-Мария Цурхорст, изключително популярен в Германия психотерапевт, смята, че ако усещате, че любовта е преминала, а отношенията с партньора Ви са напрегнати, не е задължително да се оставяте на течението или пък да планирате развод. Първата стъпка, която трябва да опитате, е обективно да прецените какви са Вашите очаквания от взаимоотношенията с половинката Ви и да ги споделите с партньора си.
Книгата е насочена към двойки със стабилизирани отношения, които обаче не носят удовлетворение, към съпрузи, които са на ръба на развода или са попаднали в мрежите на любовен триъгълник. Адресирана е към партньори, които са се отдалечили един от друг, чувствайки се изоставени или измамени. Книгата съдържа полезни съвети за хора, които търсят пътища към оздравяване на взаимоотношенията си, но не се решават да се обърнат към психотерапевт.
В съзнанието на човек господства представата за идеалния партньор - силен, умен, красив, мил и образован - образ, който хората се стремят да срещнат и в реалния живот. Представите за него зависят от средата, в която "мечтателят" е възпитаван. За едни той би бил истинско чудовище, а за други да изглежда като принц. Ако партньорът ни не отговаря на идеала, без да се замисляме го причисляваме към чудовищата.
Истинската любов, например тази на родителите към своето дете, живее по съвсем различни закони. На нито един от тях не би минало през ума да го лиши от ореола на "принц", дори когато то се превръща в ревящо и капризно чудовище.
Автор: Ева-Мария Цурхорст.
ISBN: 9789543761807.
Издателство: Жануа 98.
Корица: Мека.
Година на издаване: 2020.
Страници: 352.
Език: Български.
Отзиви към продукт